HTML

Reflektor Café

Reflektor Café - Rávilágítunk a hétköznapokra

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2011.02.25. 20:00 szMilan

Kocka bemutatkozó kritika: Dragon Age 2 demo

Gép bekapcs, internetre föl,

mit mutatsz ma nékem, kedves kockawörld?

Ma megosztom veletek azon gondolataimat, melyek a hamarosan érkező Dragon Age 2 demójához fűződnek. Régóta vártam már ezt az alkotást, mert az első rész is lebilincselő volt számomra összes hiányosságával és hibájával együtt. Persze mielőtt belevágnék, háttérhangulat-fokozásnak mindenki kezdje hallgatni a demóval együtt érkező zenei főtémát. Mármint nem kötelező, de nekem tetszik. Tessen nektek is.

 

A legelső szembetűnő dolog a Dragon Age 2vel kapcsolatban a megreformált harcászati kialakítások. De ne ugorjunk a közepébe, katt a 'továbbra' és még videót is mutatok (talán).

 

Nézzük sorjában! SzMilan menni fel mindenható internet, majd letölteni demo. Ohóhó, SzMilant áthatja az izgalom! Intro... töltés... töltés. Főmenü. Első benyomásaim igen kellemesek, a főmenű az elsőhöz képest változott egyet s mást pozitív értelemben. A zenei téma hasonlít az elsőhöz és a képi világ jobban néz ki - bár persze a Dragon Age világban nem a főmenün van a hangsúly, inkább gyorsan menjünk is tovább. New Game. Karakter osztály választás következik - a férfi harcos karaktert választottam, amekkora lóhentelő három méteres kardja van, úgy gondoltam, tökéletes választás. Meglepően gyors töltőképernyő, ami viszont az első részhez képes sokkal inkább hozta a 'legendás ősi krónika' hangulatot, majd átvezető videó. Erre különösebben nem térnék ki, röviden egy nő faggat egy törpöt a 'bajnokról', ergo semmit nem tudunk meg. A törp mesélni kezd, hogy milyen volt a bajnok. Egy kies háború pusztította középkori tájat rak elénk a játék, ennél egyszerűbb nem is lehetne. Tiszta felület, sok ellenség bumm-bamm csakk-csukk-csükk, meg nyissz és nyassz. A harcrendszer tökéletes lett. Legalábbis a demó ideje alatt úgy éreztem, hogy a Dragon Age fejlesztői (a mélyen tisztelt Bioware) pont eltalálták, hogyan orvosolható az előző rész hibája. Pörgős és akciódús - még a mágus karakter is úgy zúz, hogy a szomszéd néni kutyája megijedne a monitoron látszódó akrobatikus varázsbot mozgatások láttán. Igazi ihaj-csuhaj. A kezelőfelület sokkal inkább hoz engem cinematikus hangulatba. Egy minimalista feketés-átlászó sáv van alul, baloldalt meg a karakterállapot. Na nézzétek csak, videjó! Mike Laidlaw, vezető tervező beszél nekünk a játék harcmodoráról.

Néha az az érzésem van, hogy a játék ugyanolyan mint az első rész csak rányomták a gyorsító gombot. Az interakciókban, ami kifejezetten tetszik, hogy ha rávisszük a kurzort a mondatlehetőségre, akkor kis ikon formájában megmutatja, hogy milyen érzelmet képvisel a mondandó. Én állandóan a vigyori fejes szöveget választottam, amitől a karakter azt a behatást keltette, hogy valószínűleg pszichopata, mert míg körülötte hullottak az emberek és mészárlás volt, ő ironikus vicceket mondogatott.

Összegezve, a Dragon Age 2 demója érdekfeszítőre sikerült, kielégíthetetlen vágyat ébresztett, hogy beszerezzem a teljes játékot. Sutty.


Share |

1 komment

Címkék: kocka


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lollypop23 2011.03.24. 18:51:10

Hello mindenki! (aki nem akar hallani a játékról és meglepetést szeretne az NE OLVASSA EL inkább azoknak szánom akik kicsit kételkednek a játékban.)
Egy kis hozzáfűzni valóm lenne a játékhoz nekem megvan kijátszottam és lenne pár mondatom a játékhoz.
Ez egy nagyon jó játék imádok vele játszani (abár annak nem biztos hogy olyan jó aki például nem tud angolul vagy valamilyen nyelven ami a játékban szerepel) de ha érted a játékot akkor nem tudod otthagyni.
Megtörtént velem ugyanis az hogy 5 órát játszottam vele anélkül hogy észrevettem volna. Plusz a harc a fejlődési kivitelezés egész jó lett (miután kivittem a játékot kipróbáltam a cheateket is hogy kipróbáljam milyen fulltalenton nincsenek e bugos spellek stb. hát nincsenek viszont 1 problémám lenne a buffok mivel is én arra számítottam hogy a buffoknak adnak valmilyen vizuális kinézetet hát nem sokat találtam őszintén szólva 2-őt mind 2-őt a magenél az egyik oltári jól néz ki a föld talenten ha a harc megkezdődik magaköré vesz egy plusz páncélt (nagyon jól néz ki) meg a blood mágiához kell egy buff az mindig vöröslik ha éppen harcban vagy. A cheateket megtaláljátok az X-Cheats nevű oldalon.)
És még lenne egy nagy kritikám a játékkal kapcsolatban ami lehet nem mindenkinek ekkora baj de én nem játszottam az 1 el lehet hogy ezért zavar ennyire de az egész játék 1 kis városba zajlik és elég monotonok a küldik például folyamatosan mindenki arra kér hogy mentsd meg a valakiét a nem tudom honnan nincs benne változás a városból egyszer jutsz csak ki hála istennek mondtam magamba erre játszok egy fél órát és nini megint kezdődnek előröl az unalmasabbnál unalmasabb küldik.
És ami nagyon hiányzik nekem a játékból az a címe hogy dragon age 2 de most már nem azért hol van ebbe a játékba sárkány?A játék első 10 percébe megjelenik egy boszorkány és ennyi a boszorkánnyal még találkozni fogunk egyszer de semmi nagyobb dolog nem történik csak beszélgetni kell vele. Én a játék eleje óta vártam hogy sárkánnyá változhassak vagy valami kapjak plusz erőt ami lehet hogy az én hibám hogy mindig erősebb akarok lenni mint mindenki de az egész játékban ugyan azt a talentfát talentoljuk ami egy kicsit uncsi.
Hát ennyi lenne a hozzászólásom
ezzel semmilyen rajongót nem akarok megbántani én csak elmondtam hogy szerintem milyen a játék és ne felejtsük el nem lehet mellőle felkelni :D
süti beállítások módosítása